Uni-Android Tool [UAT] Version 25.01 Released





Uni-Android Tool - Version: 25.01

Release Notes:

XIAOMI BOOTLOADER UNLOCK

Added Xiaomi Bootloader Unlock Supported by Fastboot Mode
You May Need to Flash Bootloader Unlock Firmware before Unlocking Bootloader.
Firmware is Available in UAT Support Area.


Supported Models :
  • Xiaomi Mi 6 (Sagit)
  • Xiaomi Mi 8 (dipper)
  • Xiaomi Mi 8 SE (Sirius)
  • Xiaomi Mi 8 Pro (Equuleus)
  • Xiaomi Mi 9 SE (Grus)
  • Xiaomi Mi Max 3 (Notrogen)
  • Xiaomi Mi Mix 2 (Chiron)
  • Xiaomi Mi Mix 2s (Polaris)
  • Xiaomi Mi Pad 4
  • Xiaomi Mi Note 3 (Jason)
  • Xiaomi Redmi 7 (Onclite)
  • Xiaomi Redmi Note 7 (Lavender)
  • Xiaomi Redmi Note 5 Pro (WhyRed)
  • Xiaomi Pocophone F1 (Beryllium)
Some Models may need Custom Loader to Flash the Firmware
Improved Xiaomi EDL ROOT Method
We will Add More Models in Upcoming Updates


Qualcomm

Added Write IMEI Inside QCN [ IMEI Repair Method ]
Qualcomm EDL ROOT Binary has been Updated.



Download
Uni-Android Tool - Version: 25.01

Android Service Tool

Welcome To My Blogs....... https://androidsevicetool.blogspot.com

Post a Comment

Previous Post Next Post