Hydra Qualcomm Tool v1.0.1.4 [07.07.2019] Xiaomi Unlock Bootloader & More

unlock bootloader


Hydra Qualcomm Tool v1.0.1.4

[Added] - Casper Brand Remove Screen Locks
[Added] - Write IMEI inside QCN Dual IMEI
[Added] - Fastboot to EDL for Xiaomi Unlocked Bootloader Devices
[Modified] - Xiaomi Enable Diag Without Root


[Added] - Xiaomi Unlock Bootloader By Fastboot for Following Models
  • Xiaomi Mi 6
  • Xiaomi Mi 6x
  • Xiaomi Mi 8
  • Xiaomi Mi 8 SE
  • Xiaomi Mi 8 Pro
  • Xiaomi Mi 8 EE
  • Xiaomi Mi 9 SE
  • Xiaomi Mi Max 3
  • Xiaomi Mi Mix 2
  • Xiaomi Mi Mix 2s
  • Xiaomi Mi Pad 4
  • Xiaomi Mi Pad 4 Plus
  • Xiaomi Mi Note 3
  • Xiaomi Redmi Note 5
  • Xiaomi Redmi 7
  • Xiaomi Redmi Note 7
  • Xiaomi Redmi S2
  • Xiaomi Redmi Y2
  • Xiaomi Redmi 5 Plus
  • Xiaomi Redmi 6 Pro
  • Xiaomi Mi Max 2
  • Xiaomi Redmi Note 5 Pro
  • Xiaomi Pocophone F1

p.s: if you get any error you will need to write to unlock bootloader file which at the support area
Some Models need Authorized


Download

Android Service Tool

Welcome To My Blogs....... https://androidsevicetool.blogspot.com

1 Comments

Previous Post Next Post